Az álmok számítanak!
Végre elérkezett a pillanat, amire mindannyian vártunk.
Megosztjuk a mérnöki kiválóság felé tett lépésünket veletek, lelkes Ducati rajongókkal.
Minden olyan termék, amelyet készítünk, a tökéletesség iránti vágyunk nyilatkozata.
De ezek közül egyik sem hasonlítható össze a Superleggera-val. Ebben a projektben a legfejlettebb szénszálat
modelleztük futurisztikus, aerodinamikailag tökéletesített formákba. Ebben a motorban mérnökök, gyártók és szenvedélyes motorosok álma ölt testet.
Teljes élmény
A Superleggera V4 nemcsak a legértékesebb motorkerékpárunk, hanem élmény, mely a Ducati szívébe vezet. Részt vehetsz az exkluzív motorkerékpár bemutatóban a Ducati tervezőivel és mérnökeivel, testreszabhatod versenyruhád megjelenését a SuMisura-val, és elérhetővé válik számodra a világ két legegyedibb motorozási élménye a Ducati WSBK és a MotoGP prototípusokkal!
Az új Ducati Superleggera V4 a legjobb, amit a kortárs motorkerékpár-technika képes megalkotni. Az anyagdinamika és a mérnöki munka leginnovatívabb kutatásának eredménye.
234 lóerő 152,2 kg-on a racing kit-tel. Lenyűgöző teljesítmény és súly arány, amelyet a GP16 aerodinamikai kialakítása tökéletesít, a Ducati Corse által valaha kifejlesztett leghatékonyabb.
Az anyagok és a technikai megoldások exkluzivitása tükröződik a korlátozott darabszámban: mindössze 500, mind számozva, és hitelességi igazolvánnyal rendelkezik.
A motorkerékpár azonosítószáma (XXX / 500), amely megegyezik a vázszámmal, megjelenik a vázon, a villahídon és a gyújtáskulcson.
Igazán egyedi projekt, amely demonstrálja a legmagasabb szintű Ducati technológiát.
Típus | Desmoseidici Stradale 90 fok, V4, hengerenként 4 szelepes, desmodromic, folyadékhűtéses, hátrafelé forgó főtengely |
Hengerűrtartalom | 998 cm3 |
Furat és löket | 81 x 48,4 mm |
Kompressziós arány | 14,0 : 1 |
Teljesítmény | 165 kw -224 LE (174kw - 234 LE) @ 15250 ford./perc |
Nyomaték | 116,0 Nm @ 11750 ford / perc (119,0 Nm @ 11750 ford./perc) |
Befecskendezés | elektronikus befecskendező, hengerenként 2 db injektor, eliptikus torok keresztmetszettel, RbW fojtószelep vezérlés, változó szívócső hossz |
Kipufogó | 4-2-1-2 rendszer beépített katalizátorral , 2 db lambdaszondával |
Emisszió | EURO 4 |
Típus | 6 sebességes, Ducati Quick Shift-tel (DQS), fel/le EVO 2 |
Primer hajtás | Egyenes fogazású kerekek, arány: 1.80:1 |
Szekunder hajtás | Lánc: Regina ORAW2, elöl 15 fogszámú, hátul 42 fogszámú lánckerék |
Kuplung | Olajos slipper, többtárcsás, hidraulikus munkahengerrel |
Váz | Carbon fiber "első váz" |
Tengelytáv | 1469 mm |
Első villaszög | 24,5° |
Első felfüggesztés | Teljesen állítható 43 mm-es Öhlins NPX25/30 TiN bevonatos villák |
Első teleszkópút | 120 mm |
Első fék | 2 x 330 mm-es tárcsa, radiális rögzítésű Brembo Monobloc Stylema® R 4 dugattyús féknyergek, Bosch kanyar ABS EVO |
Első kerék | 5 küllős carbon fiber, 3.50 x 17 |
Első gumiabroncs | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 120/70 ZR 17 |
Hátsó felfüggesztés | állítható ÖHLINS TTX36, GP valve és titán rugók. |
Hátsó rugóút | 130 mm |
Hátsó fék | 245 mm-es tárcsa, radiális rögzítésű Brembo Monobloc Stylema® R 4 dugattyús féknyergek, Bosch kanyar ABS EVO |
Hátsó kerék | 5 küllős carbon fibre, 6.0 x 17 |
Hátsó gumiabroncs | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 200/55 ZR 17 |
Üzemanyagtank | 16 liter |
Száraz tömeg | 159 kg (152,2 kg) |
Ülés magasság | 835 mm |
Biztonsági felszereltség | BOSCH kanyar ABS EVO, Ducati kipörgés gátló EVO 2 (DTC), Ducati egykerekezés gátló EVO (DWC), Ducati "csúszás" gátló (DSC), motorfék kontroll (EBC) EVO, Riding Modes, Power modes, automatikus abroncs kalibráció |
Alapfelszereltség | Ducati rajt kontroll (DPL), Ducati gyorsváltó (DQS) fel/le EVO 2, teljes LED világítás nappali menetfénnyel (DRL), PIT Limiter, Öhlins kormánylengéscsillapító, automatikus irányjelző kikapcsolás, Lithium-ion akkumulátor, Carbon váz, Carbon idomok, Carbon felnik, Carbon sárvédők, Carbon Biplane szárnyak, High-flow légszűrő, Titánium Akrapovic kipufogó |
Emisszió | 185 g/km |
Garancia | 2 év km megkötés nélkül |
Karbantartás | 12.000 kilométerenként vagy 12 havonta, DESMO szerviz 24.000 kilométerenként |
Szabvány | EURO 4 |
Fogyasztás | 8,0 l / 100km |
Verzió | egy üléses |
Színek | piros |